Jouw online groei begint hier.

Op zoek naar een SEA specialist?

Je bent van plan te adverteren met jouw business op platformen als Google, Microsoft en YouTube. Daar komt een hele hoop bij kijken en dat kun je van mij als SEA specialist aannemen. Of je nu meer naamsbekendheid wil genereren, extra omzet, meer website traffic of iets anders – elke business heeft een op maat gemaakt advies nodig. Laat mij je ontzorgen in het opzetten van resultaatgerichte campagnes, zodat jij achterover kunt leunen!

Altijd transparant, gebruik van realistische budgetten, voorzien van maandelijkse rapportages en pro-actief campagnes analyseren en bijsturen.

Eigenaar van Jimpact: Jimmy Koopmans
5/5
5.0 rating op Google
+31 6 29023666

Bellen mag ook!

Eigenaar van Jimpact: Jimmy Koopmans

Klanten waar ik voor heb mogen werken

Waarom ik?

Variërende ervaring in talloze branches

Mijn kracht ligt in mijn veelzijdige achtergrond, waarin ik diverse sectoren heb verkend en een holistische aanpak hanteer. Ik waardeer originaliteit en lever een breed scala aan diensten, waaronder het ontwerpen van logo's, het ontwikkelen van websites, het creëren van huisstijlen en het bewerken van video's. Mijn creatieve denkwijze is voortdurend actief en open, waardoor ik in staat ben vernieuwende oplossingen te bedenken in elke situatie.

Persoonlijke aandacht

Ik luister graag naar jouw wensen en behoeften. Samen behalen we succes!

Creativiteit

Met ervaring in muziek produceren, video-editing en logo design staat mijn creatieve geest altijd aan.

Gezellig hoort erbij

Samen lachen en een duurzame relatie opbouwen - hoe mooi is dat?

Meten zit in mijn DNA

Cliché maar waar: meten = weten. Daarom heb je altijd inzicht in wat er met jouw uitgaven gebeurt.

Stap voor stap naar resultaat

Zo ga ik te werk voor je

Stap 1: Website-check (SEA)

Website check

In het begin wordt je website grondig doorlopen. Hoe is de paginasnelheid? Werken de formulieren en andere belangrijke buttons? Zijn de landingspagina’s qua CRO sterk genoeg ingericht? Hierna zorgen we dat alles meetbaar is.

Stap 2: Doelstellingen en KPI's (SEA)

Doelstellingen & KPI's bepalen

Om resultaatgericht te werk te gaan, starten we bij een nulmeting. Hoe staan de huidige cijfers ervoor? Wat zijn realistische doelstellingen als we kijken naar aantallen leads en sales? Hier sturen we op (KPI’s)!

Stap 3: Keyword- en doelgroepanalyse (SEA)

Keyword- en doelgroep analyse

Een grondige keyword analyse is noodzakelijk alvorens de campagnes aan te zetten. Wie is de doelgroep? Waar zoeken zij naar? Zijn er zoekwoorden die we moeten uitsluiten?

Stap 4: Set-up Ads-account (SEA)

Set-up van Ads-account

We kunnen van start met het opzetten van het account: de campagnes, de advertentiegroepen, de advertentieteksten, de extensies, de budgettering, de biedstrategie en meer!

Stap 5: Monitoren, bijsturen & rapporteren (SEA)

Monitoren, bijsturen & rappporteren

Als de campagnes eenmaal lopen, is het van belang deze dagelijks gemonitord en bijgestuurd worden voor optimaal resultaat. Maandelijks zal ik je voorzien van belangrijke insights en blikken we vooruit.

SEA tools die ik gebruik

Om mijn werk goed te kunnen doen voor jou, beschik ik over een breed scala aan handige (en betaalde) tools. Zo kan ik jouw campagnes bieden wat ze nodig hebben om optimaal te presteren en te zorgen dat jij meer leads en omzet genereert. Dit zijn de voordelen om samen te werken met mij  – je hoeft zelf geen tools of licenties aan te schaffen.

Andere service nodig?

Dat kan! In de afgelopen jaren heb ik mijn expertise aanzienlijk uitgebreid, zowel vanuit het perspectief van een bureau als vanuit het perspectief van de klant. Het divers scala aan opdrachten en de constant veranderende omgevingen hebben mijn vaardigheden divers en veelzijdig gemaakt. Als je specifieke diensten nodig hebt, ben ik daar natuurlijk beschikbaar voor!

Webdesign

Heb jij een website nodig of ben je ontevreden over jouw huidige website? Daar help ik je graag bij. Met meerdere licenties gekoppeld aan WordPress kan ik jou efficiënt helpen bij het realiseren van een professionele website.

Allround Marketing

Wil je op alle vlakken van online marketing hulp inschakelen? Of heb je simpelweg te weinig kennis? Ben je net begonnen? Ik help je graag op weg!

SEO

Het optimaliseren van websitecontent is van groot belang. Ik help je bij het verbeteren van de techniek en autoriteit van je website. We gaan samen topposities behalen in zoekmachines en vindbaar worden op alle relevante zoekwoorden.

E-mail marketing

Het bereiken van de al bestaande klanten met nuttige en aantrekkelijke content. Met winacties, blogs, kortingsacties en meer zorgen we dat bestaande klanten écht meerwaarde hebben aan de nieuwsbrief.

Content marketing

Met up-to-date know-how over de trends op content gebied zorg ik dat jouw doelgroepen getriggerd raken. Reels, TikTok video's, blogs, webinars of nieuwere vormen van content: niets is te gek! Content moet boeiend zijn en de gebruiker wat opleveren in plaats van kosten.

Social Media Marketing

Misschien wel het belangrijkste van alle marketing kanalen. Bereik, naamsbekendheid en engagement genereren doe ik graag voor jouw business. Professionele en waardevolle posts, maar ook interactie door middel van polls en andere stickers in stories leveren interactie op.

Data Analytics

Data is ongelooflijk belangrijk. Met tools als Looker Studio, Google Analytics en statistieken uit Google Ads of Meta kijk ik kritisch naar jouw cijfers. En bovenal: aan het einde van de maand krijg je een rapportage. Je wilt natuurlijk wel weten wat jouw uitgaven opleveren. Waar mogelijk sturen we bij!

Huisstijl en design

Het creëren van aantrekkelijke marketing uitingen die consistent zijn met jouw merk is essentieel. Branding is allesomvattend. Met tools als Canva, CapCut en bijvoorbeeld Adobe maak ik professionele uitingen waar jouw klanten zich in kunnen herkennen. Mijn oog voor detail geeft jouw business de boost die het nodig heeft.

Veelgestelde vragen over SEA specialisten

Een SEA specialist beheert en optimaliseert advertentiecampagnes op zoekmachines zoals Google, Bing en YouTube. Ze analyseren zoekwoorden, maken advertenties, beheren biedingen en monitoren de prestaties om het beste rendement te behalen voor adverteerders. Ik zorg altijd dat ik je up-to-date houd over jouw lopende campagnes. Het is immers jouw geld en daar ben ik graag transparant over!

Ja, SEA (Search Engine Advertising) is een betaalde vorm van online adverteren waarbij adverteerders betalen voor het weergeven van hun advertenties op zoekmachines, gebaseerd op zoekwoorden en andere targetingcriteria. We kijken altijd samen naar de KPI’s, dus waar gaan we het succes van de campagnes mee meten? Click-Through-Rates (CTR), Cost Per Click (CPC), vertoningen, conversies, doelvertoningspercentages en meer begrippen komen hier aan bod.

Onder SEA vallen verschillende tactieken en activiteiten, waaronder het opzetten en beheren van betaalde zoekadvertenties (bijvoorbeeld Google Ads), het maken van display-advertenties, het instellen van remarketingcampagnes, en het optimaliseren van advertentiebudgetten en biedingen. Afhankelijk van jouw doelstellingen gaan we kijken welke vorm van advertenties het beste passen. 

Het antwoord op deze vraag hangt af van de specifieke doelen en behoeften van een bedrijf. SEA (Search Engine Advertising) is direct en kan snel resultaten opleveren door betaalde advertenties te plaatsen, terwijl SEO (Search Engine Optimization) organisch verkeer genereert door de website te optimaliseren voor zoekmachines zonder directe kosten voor klikken. SEO is meer een lange termijn strategie. In veel gevallen worden beide strategieën gecombineerd om een uitgebreide online aanwezigheid te creëren en de beste resultaten te behalen. Als je meer wil weten over SEO, ook daar kan ik bij ondersteunen!

Veelgestelde vragen over Search Engine Advertising (SEA), door Jimpact

Maak impact met Search Engine Advertising!

Scroll naar boven
Open chat
1
Hulp nodig?
Privé gesprek met Jim
Hi jij daar! Kan ik je ergens bij helpen?